Nebezpečná místa - návrh na rozdělení
Re: Nebezpečná místa - návrh na rozdělení
?
- Přílohy
-
- ikona.jpg (16.38 KiB) Zobrazeno 8260 x
Sygic, TT One mobile
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
Re: Nebezpečná místa - návrh na rozdělení
Zdravim osazenstvo z Ljubjane, Slovinska republika . Prejezdy jako nebezpecne misto bych nedaval, prejezdy maji svoji kategorii, jsou komplet z oficialni databaze a kdo posoudi, ktery z nich je nebezpecny a ktery ne?
Lidstvo vyhyne na vlastní blbost. Příspěvky některých uživatelů (nejen) na tomto fóru jsou toho jasným důkazem .
Re: Nebezpečná místa - návrh na rozdělení
Jinak osobně jsem skeptický k těm různým nerovnostem - je pouze otázka času, kdy to nějaká Správa silnic zalepí a bude po problému. Vyjeté koleje nebudou na silnici věčně, to bývá sezonní záležitost. Možná ty, co jsou v dnešní kategorii, už třeba už vůbec nejsou vyjeté
Sygic, TT One mobile
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
Re: Nebezpečná místa - návrh na rozdělení
Kurňa Vráno, těch lidí, co se zapojuje do diskuze, viď? Já to nestíhám ani číst
Sygic, TT One mobile
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
Re: Nebezpečná místa - návrh na rozdělení
A už je u kategorie. Postupně pomaloučku projíždím celou původní kategorii a upravuju ty hrůzy, ale jde to pomalu, bo nemám na práci jen tohle, že...
TomTom GO 930T, NC 9.510, mapa Central Europe, RDS-TMC, 2x Brodit + ProClip
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Re: Nebezpečná místa - návrh na rozdělení
Tak co se mám ještě vzít? Docent leží na zádech někde ve Slovinsku..... zůstane to na nás
Sygic, TT One mobile
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
- Jirásek
- Příspěvky: 2963
- Registrován: 25.11.2006, 15:31
- Bydliště: matička stověžatá Praha, destinace Suchdol
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nebezpečná místa - návrh na rozdělení
Chlapci, nechtěl jsem se vám v tom motat. Jsem mdlého rozumu (v apatyce nedostatkové zboží) a bojím se kamenování v případě zmatků. Ale pokud holdujete adrenalinu, přidělte mi něco, já se pokusím ......
TomTom GO 1005T;Garmin eTrex Vista HCx; Samsung Galaxy3; PC: Win7, Win8, Android
Re: Nebezpečná místa - návrh na rozdělení
To si děláš srandu, nejdřív tady agituje a pak si odjede válcovat faldy někam k móři? To je teda úroveň... . Hele, molodci, asi je zbytečný to pracně přepisovat a mazat, nechcete to dělat jako já? Prostě projíždět ty záznamy a podle vzorů už upravených záznamů předělávat ty další. Až to bude komplet, uděláme zbylé prázdné kategorie a Henry to tam hromadně přesune.
Ty upravené uvidíte, když si to dáte seřadit podle data poslední úpravy.
Ty upravené uvidíte, když si to dáte seřadit podle data poslední úpravy.
TomTom GO 930T, NC 9.510, mapa Central Europe, RDS-TMC, 2x Brodit + ProClip
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Re: Nebezpečná místa - návrh na rozdělení
Vráno, četl jsem to třikrát a nevím o čem mluvíš, navíc abych si to představil
Já si to udělám růčo, ověřuji i polohu, protože několikrát to bylo dost mimo
P.S.: Pro chytlavé - růčo - myšleno ručně přepíši body
Já si to udělám růčo, ověřuji i polohu, protože několikrát to bylo dost mimo
P.S.: Pro chytlavé - růčo - myšleno ručně přepíši body
Sygic, TT One mobile
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
Re: Nebezpečná místa - návrh na rozdělení
V tom případě si ale řekni, co budeš dělat, abych to nedělal taky.
TomTom GO 930T, NC 9.510, mapa Central Europe, RDS-TMC, 2x Brodit + ProClip
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Re: Nebezpečná místa - návrh na rozdělení
Prosím tě nech tam zatáčky a možná by stálo za to tu kategorii "zesoukromnit", aby to lidičky nestahovali
Sygic, TT One mobile
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
Re: Nebezpečná místa - návrh na rozdělení
Dovolím si dost, tj. napíši svůj názor. IMHO ad 1) je nesmyl. To mi navigace musí hlásit, pozor, nebezpečná zatáčka? Dle mého názoru informace nebezpečný úsek stačí. Podle toho, jestli jsem na rovině či v zatáčce už pochopím...vrána píše:Takže další verze:
1) CZ-Nebezpecna_mista-zatacky
2) CZ-Nebezpecna_mista-prednost
3) CZ-Nebezpecna_mista-najezdy_sjezdy
4) CZ-Nebezpecna_mista-aquaplaning
5) CZ-Nebezpecna_mista-povrch_vozovky
6) CZ-Nebezpecna_mista-zver_chodci
7) CZ-Nebezpecna_mista-zeleznicni_prejezdy
8) CZ-Nebezpecna_mista-jine_nebezpeci
Co vy na to? Samozřejmě kdo chce, může si to sloučit do několika větších kategorií nebo do jedné celkové (čímž by měl to, co bylo doposud, jen se sjednoceným označením bodů - v kategorii byl poněkud bordel).
ad2) budiž, ale smysluplnost nechápu. Na KAŹDÉ křižovatce Vám nemusí dát přednost. Nebo tak chcete označovat křižovatky, kde je značení tak naho*no, že se často přehlídne přednost? To ale je pak NEBEZPEČNÁ KŘIŽOVATKA, takže nebezpečný úsek.
ad3) beru. V našich tunách značek mi chybí informace, zda-li je napojovací pruh nebo budu dávat přednost. V prvním případě to chce víc plynu, aby se člověk plynule zařadil, v druhém případě míň plynu....
ad4) dle mého názoru nesmyl, stačí mít 5) za mokra nebezpečný povrh je stále nebezpečný.
ad6) hezká idea, ale jak ji budeme plnit? Tam, kde někde sejme zvíře, tak se umístí bod ad6)? Jenžě příště to bude o 500 m dál... opět, tam kde není chodník a chodci jsou pravidelně na vozovce, dle mého názoru, stačí nebezpečný úsek.
ad 7) dablování kategorie železniční přejezdy
Tak, teď do mě. Jelikož o víkendu mě čeká manuální práce, nečekejte, že budu reagovat ihned.
Garmin nüvi 3790T - minulost
Garmin nüvi 765T - minulost
Garmin nüvi 765T - minulost
Re: Nebezpečná místa - návrh na rozdělení
Neboj, v nedeli vecer jsem doma jako na koni . Ad diry, nerovnosti apod. - zas musim dat k dobru AutoMapu,tam to ma udelany tak, ze se tyhle body z databaze po roce automaticky smazou, pokud je nekdo neobnovi.freewall píše:Tak co se mám ještě vzít? Docent leží na zádech někde ve Slovinsku..... zůstane to na nás
Preji hezky vecer a jdu si lehnout pro zmenu na bricho .
Lidstvo vyhyne na vlastní blbost. Příspěvky některých uživatelů (nejen) na tomto fóru jsou toho jasným důkazem .
Re: Nebezpečná místa - návrh na rozdělení
1) Nebezpečný úsek je dost široký pojem a může být docela dlouhý. To jsem zase tam, kde jsme byli, když byla kategorie jen jedna.
2) Přesně tak, jsou křižovatky, kde když přestanou jít světla, je nehoda otázkou minut. Typicky třeba Opatovksá - Chilská nebo Průmyslová - Černokostelecká v Praze. Obvykle za to může optický klam, přesvědčující řidiče, že ta jeho cesta je přece ta hlavní. Ono to kolikrát je opravdu divné, když hlavní je ta užší a nenápadnější (třeba).
4) Jenže nebezpečný povrch vozovky je u nás skoro všude a aquaplaning zase není tak častý jev, aby s ním řidiči nějak natrvalo počítali. Navíc by to málokoho napadlo, každý bude čekat sklon vozovky, díry, rolety, vyjeté koleje - ale louže nikoho nenapadne, rozhodně ne dřív, než nějakou prolítne. A pak už může být pozdě.
6) Sem patří zejména místa častého křížení s chodeckými trasami (typicky třeba v Benešově na I/3) a nemysli si, co se zvířat týče, mají své koridory a místa, kde je jejich výskyt častější, zejména na vozovkách, kde není takový provoz. Místní do obvykle dobře vědí. Samozřejmě je nebezpečí, že sem někdo pošle místo, kde jel jednou v životě a liška mu tam z příkopu dávala dobrou noc, ael to už je riziko věci. A pořád je lepší tady tu možnost mít, ostatně, před lety jsem jel po půlnoci po jedné takové okresce po dešti a všechno bylo na pastvě a na cestě. Takovejch zvířat, co jsem tam potkal, snad nemá ani středně velká ZOO, víc, jak 50 jsem se neodvážil jet. Největší masakr bylo asi 30 kusů srnčí zvěře na silnici . nevzrušeně tam ty potvory postávaly, musel jsem zastavit a vytroubit je. Chybělo akorát, aby mi šli dát do držky .
7) Jasně, ale kategorie Železniční přejezdy má apriori trochu jiný význam, ne? Tady by byly opravdu jen ty nepřehledné bez závor, případně ty s častějšími průsery.
2) Přesně tak, jsou křižovatky, kde když přestanou jít světla, je nehoda otázkou minut. Typicky třeba Opatovksá - Chilská nebo Průmyslová - Černokostelecká v Praze. Obvykle za to může optický klam, přesvědčující řidiče, že ta jeho cesta je přece ta hlavní. Ono to kolikrát je opravdu divné, když hlavní je ta užší a nenápadnější (třeba).
4) Jenže nebezpečný povrch vozovky je u nás skoro všude a aquaplaning zase není tak častý jev, aby s ním řidiči nějak natrvalo počítali. Navíc by to málokoho napadlo, každý bude čekat sklon vozovky, díry, rolety, vyjeté koleje - ale louže nikoho nenapadne, rozhodně ne dřív, než nějakou prolítne. A pak už může být pozdě.
6) Sem patří zejména místa častého křížení s chodeckými trasami (typicky třeba v Benešově na I/3) a nemysli si, co se zvířat týče, mají své koridory a místa, kde je jejich výskyt častější, zejména na vozovkách, kde není takový provoz. Místní do obvykle dobře vědí. Samozřejmě je nebezpečí, že sem někdo pošle místo, kde jel jednou v životě a liška mu tam z příkopu dávala dobrou noc, ael to už je riziko věci. A pořád je lepší tady tu možnost mít, ostatně, před lety jsem jel po půlnoci po jedné takové okresce po dešti a všechno bylo na pastvě a na cestě. Takovejch zvířat, co jsem tam potkal, snad nemá ani středně velká ZOO, víc, jak 50 jsem se neodvážil jet. Největší masakr bylo asi 30 kusů srnčí zvěře na silnici . nevzrušeně tam ty potvory postávaly, musel jsem zastavit a vytroubit je. Chybělo akorát, aby mi šli dát do držky .
7) Jasně, ale kategorie Železniční přejezdy má apriori trochu jiný význam, ne? Tady by byly opravdu jen ty nepřehledné bez závor, případně ty s častějšími průsery.
TomTom GO 930T, NC 9.510, mapa Central Europe, RDS-TMC, 2x Brodit + ProClip
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Re: Nebezpečná místa - návrh na rozdělení
To eidz:
Neuraž se, ale mluví z tebe nezkušenost, nemáš pravdu - jen pár komentářů:
ad 1) je nesmyl. To mi navigace musí hlásit, pozor, nebezpečná zatáčka?
Mohu ti ukázat x míst, kde až v zatáčce (a to už může být pozdě) si uvědomíš, jak je "utažená" a modlíš se, abys to udržel - a nemusíš jet jako Fitipaldi - denně takovou jezdím - snese 30 - víc ne, kdo ten úsek nezná typoval by to na 50-60km/h
ad2) budiž, ale smysluplnost nechápu. Na KAŹDÉ křižovatce Vám nemusí dát přednost
např. jsou vedleší silnice rovné jako mlat a dost lidí podlehne iluzi, že jsou na hlavní a smrťák je na to tata
ad4) dle mého názoru nesmyl, stačí mít 5) za mokra nebezpečný povrh je stále nebezpečný.
zřejmě jsi nikdy aquaplaning nezažil. Ikdyž mokrá silnice je méně bezpečná než suchá, ještě neznamená, že je nebezpečná a ne vždy mokrá vozovka = aquaplaning. A když takové místo na tebe čeká někde za horizontem nebo za zatáčkou.... rád bych tě viděl
ad6) hezká idea, ale jak ji budeme plnit? Tam, kde někde sejme zvíře, tak se umístí bod ad6)? Jenžě příště to bude o 500 m dál... opět, tam kde není chodník a chodci jsou pravidelně na vozovce
každý zkušený myslivec ti potvrdí, že zvířata, zejména "vysoká" a "prasata" mají svoje trasy, svoje stezky a ty nemění (můžeš je najít i v lese). Jezdím denně křivoklátskými lesy, z 10 jízd vím, že ve 3- 4 případech potkám srnčí - a vím kde a v podstatě ve stejnou dobu. A chodci? Existuje x míst kudy ti vlezou chodci do silnice zpoza živého plotu (třeba na Kladně), nebo třeba na rychlostní čtyřproudové silnici u Ruzyně je najednou přechod pro chodce - přes všechny 4 pruhy!!!. Kdo to vidí poprvé je dost v šoku.
Atd. atd.
Neuraž se, ale mluví z tebe nezkušenost, nemáš pravdu - jen pár komentářů:
ad 1) je nesmyl. To mi navigace musí hlásit, pozor, nebezpečná zatáčka?
Mohu ti ukázat x míst, kde až v zatáčce (a to už může být pozdě) si uvědomíš, jak je "utažená" a modlíš se, abys to udržel - a nemusíš jet jako Fitipaldi - denně takovou jezdím - snese 30 - víc ne, kdo ten úsek nezná typoval by to na 50-60km/h
ad2) budiž, ale smysluplnost nechápu. Na KAŹDÉ křižovatce Vám nemusí dát přednost
např. jsou vedleší silnice rovné jako mlat a dost lidí podlehne iluzi, že jsou na hlavní a smrťák je na to tata
ad4) dle mého názoru nesmyl, stačí mít 5) za mokra nebezpečný povrh je stále nebezpečný.
zřejmě jsi nikdy aquaplaning nezažil. Ikdyž mokrá silnice je méně bezpečná než suchá, ještě neznamená, že je nebezpečná a ne vždy mokrá vozovka = aquaplaning. A když takové místo na tebe čeká někde za horizontem nebo za zatáčkou.... rád bych tě viděl
ad6) hezká idea, ale jak ji budeme plnit? Tam, kde někde sejme zvíře, tak se umístí bod ad6)? Jenžě příště to bude o 500 m dál... opět, tam kde není chodník a chodci jsou pravidelně na vozovce
každý zkušený myslivec ti potvrdí, že zvířata, zejména "vysoká" a "prasata" mají svoje trasy, svoje stezky a ty nemění (můžeš je najít i v lese). Jezdím denně křivoklátskými lesy, z 10 jízd vím, že ve 3- 4 případech potkám srnčí - a vím kde a v podstatě ve stejnou dobu. A chodci? Existuje x míst kudy ti vlezou chodci do silnice zpoza živého plotu (třeba na Kladně), nebo třeba na rychlostní čtyřproudové silnici u Ruzyně je najednou přechod pro chodce - přes všechny 4 pruhy!!!. Kdo to vidí poprvé je dost v šoku.
Atd. atd.
Sygic, TT One mobile
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM