Re: TOMTOM - chyby indikace služby LIVE
Napsal: 28.8.2013, 5:34
Odesláno dne 22. 08. 2013 10:14 dop.
Už dříve
- na konci roku 2012 a na začátku roku 2013 - byla touto formou přes Help řešena chybná indikace mezi Holešovem a Bystřicí pod Hostýnem, možná si někdo vzpomenete nebo najdete, že jsem v teto věci psal a urgoval několikrát.
Aktuální stav:
Dle sdělení operačního důstojníka Městské policie v Bystřici pod Hostýnem je úsek Hlinsko - Bystřice plně a volně průjezdný, stav dnes 22.8.2013 v 9:50 hodin.
Skutečně uzavřen je úsek Holešov - Dobrotice, co indikuje placená služba LIVE TOMTOM si každý mlže prohlédnout v příloze nebo na http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10
Hledejte trasu Holešov - Bystřice pod Hostýnem...
Odkaz na Historii komunikace,
která proběhla dne 05. 12. 2012 10:44 dop a následně poté:
Dobrý den,
dovolte na toto tema /Chyby služby LIVE/ další reakci:
Jde o silnici:
KDE: II/438 v úseku Holešov - Bystřice pod Hostýnem, kde na http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10 indikuje TOMTOM uzávěru silnice /viz obrázek v příloze/.
KDY: 5.12.2012, 10:10 hodin, stav trvá
CO: chybná indikace uzavírky
V 10:15 hodin jsem telefonicky ověřil na Policii v Bystřici pod Hostýnem, že v úseku Hlinsko pod Hostýnem - Bystřice pod Hostýnem uzávěra neexistuje.
Dostal jsem informaci, že uzavřen je úsek II/438 Holešov - Hlinsko pod Hostýnem, tedy opět chybná indikace.
Správně má být:
uzavřít silnici II/438 v úseku hranice města Holešov - hranice města Hlinsko pod Hostýnem. Datum ukončení uzavírky je v tuto chvíli neznámé /Odbor dopravy na Městském úřadu v Holešově tuto informaci nemá/.
Jak sami vidíte, dnes je 22.8.2013 /!!!!!!!/.
Je tedy zřejmé, že služba LIVE TOMTO, konkretně dopravní zpravodajství opravdu funguje tak, že vůbec, kdy od 5.12.2012 do 22.8.2013
TRVÁ NESMYSLNÁ INDIKACE A TO I PŘESTO, ŽE FIRMA DOSTALA UPOZORNĚNÍ!!!!
Děkuji za předání dat technikům, kteří po dobu OSMI /8/ měsíců a sedmnácti /17/ dnů problém nebyli schopni vyřešit!!!!
Jsem znechucen tím, co firma TOMTOM vydává za placenou službu!!!!
Odpověď z Helpu 23. 08. 2013 01:34 odp.
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom.
Číslo Vašeho případu 130822-002624.
Na tento e-mail lze odpovědět pouze pomocí webových stránek společnosti TomTom nebo pomocí odkazu na konci e-mailu.
Vaše stížnosti ohledně služby LIVE jsou již řešeny v případu 130815-001238.
Pokud si přejete, můžete také odeslat stížnost společnosti TomTom. Dopis prosím odešlete na uvedenou adresu. Doporučený je anglický jazyk.
Adresa:
TomTom Sales BV
Customer Support - Customer Relations Department
Rembrandtplein 35
1017 CT Amsterdam
The Netherlands
Dopis by měl obsahovat následující údaje:
Všechny informace o Vašem případu
Jméno a přijmení
Adresa
E-mailovou adresa
Telefonický kontakt
Odpověď od nás by jste měl obdržet do 5 pracovních dnů od přijetí Vašeho dopisu.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
S přátelským pozdravem,
Zbortek Jaroslav
Tým zákaznické podpory TomTom
Odesláno 23. 08. 2013 08:56 odp.
Děkuji
- věřím, že se firma TOMTOM konečně dostává do stadia, kdy si někdo kompetentní uvědomí, že placená služba podává dlouhodobě nerelevantní data.
OČEKÁVÁM INFORMACI OD HELP,
jak se bude problém jako celek řešit, jestli se řeší pouze jako jednotlivé chyby nebo jako celek s tím, že by veškerá korespondence od VI/2012 týkající se dopravního zpravodajství LIVE měla být brána jako celek
V tuto chvíli nejde až tak o jednotlivé chyby, ale o nefukčnost systemu jako takového.
SLUŽBA LIVE NEFUNGUJE, respektive - ve smyslu pouze - bezchybně přenáší data z http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10 a nikoho nezajímá, že ta data jsou už na vašem serveru chybná, odlišná nejen od reality, ale hlavně od oficiálních dopravních informací ČR!!!!
Znovu vás odkazuji na JSDI ČR, který na své mapě http://www.dopravniinfo.cz indikuje již ověřená a tedy RELEVANTNÍ DATA, která jdou mimo jiné do RDS-TMC.
Služba LIVE v poslední době, respektive od svého spuštění indikuje často něco jiného než zmíněné RDS-TMC, které je mimochodem zdarma.
ZA co tedy TOMTOM bere peníze???
Plně platí to, co vám píši už 15 měsíců:
Systémově nemáte ošetřeno přebírání dat z JSDI ČR, tedy z veřejně dostupných zdrojů a služba jako taková je nepoužitelná ani v rovině informace - o využití ke změněn trasy při dopravním problému se nedá mluvit ani v náznaku, přesto že jste se sami několikrát zmínili o "přebírání dat od třetích subjektů".
ŽÁDÁM firmu TOMTOM, aby mne přesvědčila, že nemám pravdu, že se mýlím, a že služba LIVE dopravní zpravodajství je funkční!!!!
Za vaše opakované odkazy na centrálu děkuji, ale myslím si a jsem přesvědčen, že ten podnět na centrálu by měl jít v první řadě od vás - vy /HELP/ jste komunikační rozhraní firmy se zákazníkem a vy by jste měli být těmi, kdo budou firmu informovat jako první.
Já si velmi poctivě kopíruji vše, co vám píši a co mi odepisujete - a vězte, že jste už vícekrát dokázali, že vnitřní komunikace fiormy TOMTOm je na stupni nula. Proč?
Protože kdyby kterýkoli ředitel kterékoli firmy věděl, jak placená služba nefunguje, v zájmu firmy by zasáhl - bohužel, krom vašich frázovitých a šablonovitých odpovědí žádná konstruktivní odezva.
To, že jste případ odeslali technikům a "odškrtli" jako vyřešený problém už mnohokrát nevyřešilo - pouze odsunulo.
Velmi, opravdu velmi nespokojený uživatel služby LIVE dopravní zpravodajství
ODPOVĚĎ Z HELPU 26. 08. 2013 08:50 dop.
Dobrý den,
Velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom.
Pokud si přejete, můžete také odeslat stížnost společnosti TomTom. Dopis prosím odešlete na uvedenou adresu. Doporučený je anglický jazyk.
Adresa:
TomTom Sales BV
Customer Support - Customer Relations Department
Rembrandtplein 35
1017 CT Amsterdam
The Netherlands
Dopis by měl obsahovat následující údaje:
Všechny informace o Vašem případu
Jméno a přijmení
Adresa
E-mailovou adresa
Telefonický kontakt
Odpověď od nás by jste měl obdržet do 5 pracovních dnů od přijetí Vašeho dopisu.
S přátelským pozdravem,
Zbortek Jaroslav
26. 08. 2013 09:59 dop
Vážení,
vy už jste rezignovali a na jakoukoli mou zprávu reagujete pouze tím, že mám poslat stížnostní do Holandska?
Vy už nejste ochotni o zřejmých chybách služby LIVE ani diskutovat, když už nejste schopni je řešit????
Vy už nejste schopni si přiznat, že jste zprávy od Vi/2012 smazali a na upozornění opět pouze že mám napsat do Holandska?
Viz 130815-001238, viz 130821-008558????
Nemám slov.
Oznamuji vám,
že OPAKOVANĚ ŽÁDÁM HELP firmy TOMTOM, aby mne přesvědčila, že nemám pravdu v oznámených chybách a v tvrzení, že jste mi zprávy smazali!!!!
TOTO je komunikace firmy na zřejmé a ověřené nedostatky???
Celá komunikace /včetně vašich šablonovitých a nic neřešících odpovědí/ je postupně zveřejňována a bude oznámena na vaši centrálu.
ZA 15 měsíců HELp firmy TOMTOm nenašel způsob, jak zřejmé chyby placené služby ošetřit a vyřešit.
Svědčí to naprosté ignoraci problému a vaše poslední odpovědi na uvedené případy dokazují, že neumíte jednat a řešit problém - jen fráze, fráze, nic než fráze, to umíte.
Prosím o vysvětlení, jak pracuje služba LIVe, když indikuje naprosto zřejmé chyby a na opúakovaná upozornění a urgence firma nereaguje, děkuji.
26. 08. 2013 10:27 dop
Dobrý den,
Velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom.
Pokud si přejete, můžete také odeslat stížnost společnosti TomTom. Dopis prosím odešlete na uvedenou adresu. Doporučený je anglický jazyk.
Adresa:
TomTom Sales BV
Customer Support - Customer Relations Department
Rembrandtplein 35
1017 CT Amsterdam
The Netherlands
Dopis by měl obsahovat následující údaje:
Všechny informace o Vašem případu
Jméno a přijmení
Adresa
E-mailovou adresa
Telefonický kontakt
Odpověď od nás by jste měl obdržet do 5 pracovních dnů od přijetí Vašeho dopisu.
Zbortek Jaroslav
S přátelským pozdravem,
Zbortek Jaroslav
Jiný případ, jiná situace, paralelní komunikace:
21. 08. 2013 04:33 odp
Další chyba dopravní služby LIVE:
Silnice I/54. obec Vlkoš v okrese Hodonín, uzavřen most v délce cca 50 metrů, objížďka pro vozidla do 8 tun po náhradní mostní konstrukci, tedy z hlediska osobní dopravy se nic neděje...
TOMTOM indikuje uzavírku v délce cca 7 km, která se dle indikace dotýká tří obcí /Těmice, Žádovice, Kelčany/ a služba LIVE nabízí naprosto nesmyslnou a zbytečně dlouhou objížďku přes tyto obce.
Oficiální stránka JSDI indikuje vcelku správně, viz obrázky:
http://www.vlaksim.cz/uz_vlkos_%20tomtom.jpg
http://www.vlaksim.cz/uz_vlkos_JSDI.jpg
Má smysl používat službu, která řidiče pošle na objížďku, která i kdyby byla oprávněná by byla nesmyslná?
Nabízí se objížďka přes Kelčany nebo přes křižovatku u obce Milotice.
Bude někdy dopravní služba TOMTOM LIVE indikovat správně?
Děkuji za odpověď.
23. 08. 2013 12:33 odp
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom. Jmenuji se Dorota a velice ráda Vám pomohu.
Číslo Vašeho případu 130821-008558.
Na tento e-mail lze odpovědět pouze pomocí webových stránek společnosti TomTom nebo pomocí odkazu na konci e-mailu.
Váš případ jsem předala na technické oddělení v Holandsku.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
S přátelským pozdravem,
Dorota Farbiszewska
Tým zákaznické podpory TomTom
23. 08. 2013 08:33 odp
Vážená paní,
velmi dobře víte z historie komunikace, že "předání na technické oddělení" věc NEŘEŠÍ!!!!
PŘEČTĚTE SI PROSÍM ZPRÁVU Z 13. 07. 2013 10:50, kde jsem popisoval chybu v obci POLICHNO a kde také bylo předáno technikům...
Dnes je 23.8., tedy měsíc a týden a chyba stále trvá!!!!!
Prosím, aby HELp vyvinul iniciativu a formoval centrálu, že služba LIVE dopravní zpravodajství je v ČR vzhledem k množství chybných indikací nepoužitelná a že TOMTOM tuto službu neoprávněně provozuje jako placenou, přitom relevance dat je blízká nule.
Dobrý den,
Velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom.
Zde máte návod jak poslat Vaše vyjádření firmě TomTom
Prosím napište dopis společností tomtom, který prosím odešlete na uvedenou adresu. Doporučený je anglický jazyk.
Adresa:
TomTom Sales BV
Customer Support - Customer Relations Department
Rembrandtplein 35
1017 CT Amsterdam
The Netherlands
Dopis by měl obsahovat následující údaje:
Všechny informaci o Vašem případu
Jméno a přijmení
Adresa
E-mailovou adresa
Telefonický kontakt
Odpověď od nás by jste měl obdržet do 5 pracovních dnů od přijetí Vašeho dopisu.
S přátelským pozdravem,
Dorota Farbiszewska
Tým zákaznické podpory TomTom
26. 08. 2013 11:12 dop
Ano,
pokud si dám do souvislosti další odpovědi, které jste mi během posledních několika dnů poslali, pak je zřejmé, že HELp TOMTOm zřejmé chyb služby LIVE není schopen řešit, že rezignoval na jakoukoli komunikaci a že pouze odkazuje na centrálu společnosti.
Takže vážení, další krok bude tento
- oficiální zpráva na vaši centrálu s popisem jednotlivých chyb
- přeposlání korespondence s vámi /myšleno s HELp/od VI/2012
- zveřejnění celé kauzy na webu
- zveřejnění OTEVŘENÉHO DOPISU firmě TOMTOM, ve kterém budou zopakována fakta o indikaci služby LIVE
"Děkuji",
že jste se za 15 měsíců krom přeposlání dat technikům nebyli schopni projevit jakoukoli aktivitu, jakoukoli činnost, která by váš firemní problém, kdy placená služba indikuje nesmysly a to i po opakovaných upozorněních a kdy některé chyb nejste schopni řešit ani za 8 měsíců!!!!
KONEC CITACÍ...
A pak napiš konkretní upozornění na konkretní chybu na HELp TOMTOM. Takto "KOMUNIKUJE" FIRMA SE ZÁKAZNÍKEM, který se bláhově a naivně domníval, že je zájmem firmy, aby jejich placená služba dával alespoň troch smysluplné informace...
To je vše, přátelé, další komunikace s takzvaným HELp firmy TOMTOm má asi ten smysl, jako bych problém popisoval na dvorku před kurníkem a obrázky si vystavil na noční stolek. Jsem doslova znechucen a zvažuji, jestli by melo smysl celou korespondenci přeposlat na ČOI
- TO JE ABSOLUTNÍ IGNORACE FIRMY NEJEN PROBLÉMU, JEJICH CHYB ALE V ZÁVĚREČNÉ FÁZI I REZIGNACE NA JAKOUKOLI. SMYSLUPLNOU KOMUNIKACI.
Už dříve
- na konci roku 2012 a na začátku roku 2013 - byla touto formou přes Help řešena chybná indikace mezi Holešovem a Bystřicí pod Hostýnem, možná si někdo vzpomenete nebo najdete, že jsem v teto věci psal a urgoval několikrát.
Aktuální stav:
Dle sdělení operačního důstojníka Městské policie v Bystřici pod Hostýnem je úsek Hlinsko - Bystřice plně a volně průjezdný, stav dnes 22.8.2013 v 9:50 hodin.
Skutečně uzavřen je úsek Holešov - Dobrotice, co indikuje placená služba LIVE TOMTOM si každý mlže prohlédnout v příloze nebo na http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10
Hledejte trasu Holešov - Bystřice pod Hostýnem...
Odkaz na Historii komunikace,
která proběhla dne 05. 12. 2012 10:44 dop a následně poté:
Dobrý den,
dovolte na toto tema /Chyby služby LIVE/ další reakci:
Jde o silnici:
KDE: II/438 v úseku Holešov - Bystřice pod Hostýnem, kde na http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10 indikuje TOMTOM uzávěru silnice /viz obrázek v příloze/.
KDY: 5.12.2012, 10:10 hodin, stav trvá
CO: chybná indikace uzavírky
V 10:15 hodin jsem telefonicky ověřil na Policii v Bystřici pod Hostýnem, že v úseku Hlinsko pod Hostýnem - Bystřice pod Hostýnem uzávěra neexistuje.
Dostal jsem informaci, že uzavřen je úsek II/438 Holešov - Hlinsko pod Hostýnem, tedy opět chybná indikace.
Správně má být:
uzavřít silnici II/438 v úseku hranice města Holešov - hranice města Hlinsko pod Hostýnem. Datum ukončení uzavírky je v tuto chvíli neznámé /Odbor dopravy na Městském úřadu v Holešově tuto informaci nemá/.
Jak sami vidíte, dnes je 22.8.2013 /!!!!!!!/.
Je tedy zřejmé, že služba LIVE TOMTO, konkretně dopravní zpravodajství opravdu funguje tak, že vůbec, kdy od 5.12.2012 do 22.8.2013
TRVÁ NESMYSLNÁ INDIKACE A TO I PŘESTO, ŽE FIRMA DOSTALA UPOZORNĚNÍ!!!!
Děkuji za předání dat technikům, kteří po dobu OSMI /8/ měsíců a sedmnácti /17/ dnů problém nebyli schopni vyřešit!!!!
Jsem znechucen tím, co firma TOMTOM vydává za placenou službu!!!!
Odpověď z Helpu 23. 08. 2013 01:34 odp.
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom.
Číslo Vašeho případu 130822-002624.
Na tento e-mail lze odpovědět pouze pomocí webových stránek společnosti TomTom nebo pomocí odkazu na konci e-mailu.
Vaše stížnosti ohledně služby LIVE jsou již řešeny v případu 130815-001238.
Pokud si přejete, můžete také odeslat stížnost společnosti TomTom. Dopis prosím odešlete na uvedenou adresu. Doporučený je anglický jazyk.
Adresa:
TomTom Sales BV
Customer Support - Customer Relations Department
Rembrandtplein 35
1017 CT Amsterdam
The Netherlands
Dopis by měl obsahovat následující údaje:
Všechny informace o Vašem případu
Jméno a přijmení
Adresa
E-mailovou adresa
Telefonický kontakt
Odpověď od nás by jste měl obdržet do 5 pracovních dnů od přijetí Vašeho dopisu.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
S přátelským pozdravem,
Zbortek Jaroslav
Tým zákaznické podpory TomTom
Odesláno 23. 08. 2013 08:56 odp.
Děkuji
- věřím, že se firma TOMTOM konečně dostává do stadia, kdy si někdo kompetentní uvědomí, že placená služba podává dlouhodobě nerelevantní data.
OČEKÁVÁM INFORMACI OD HELP,
jak se bude problém jako celek řešit, jestli se řeší pouze jako jednotlivé chyby nebo jako celek s tím, že by veškerá korespondence od VI/2012 týkající se dopravního zpravodajství LIVE měla být brána jako celek
V tuto chvíli nejde až tak o jednotlivé chyby, ale o nefukčnost systemu jako takového.
SLUŽBA LIVE NEFUNGUJE, respektive - ve smyslu pouze - bezchybně přenáší data z http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10 a nikoho nezajímá, že ta data jsou už na vašem serveru chybná, odlišná nejen od reality, ale hlavně od oficiálních dopravních informací ČR!!!!
Znovu vás odkazuji na JSDI ČR, který na své mapě http://www.dopravniinfo.cz indikuje již ověřená a tedy RELEVANTNÍ DATA, která jdou mimo jiné do RDS-TMC.
Služba LIVE v poslední době, respektive od svého spuštění indikuje často něco jiného než zmíněné RDS-TMC, které je mimochodem zdarma.
ZA co tedy TOMTOM bere peníze???
Plně platí to, co vám píši už 15 měsíců:
Systémově nemáte ošetřeno přebírání dat z JSDI ČR, tedy z veřejně dostupných zdrojů a služba jako taková je nepoužitelná ani v rovině informace - o využití ke změněn trasy při dopravním problému se nedá mluvit ani v náznaku, přesto že jste se sami několikrát zmínili o "přebírání dat od třetích subjektů".
ŽÁDÁM firmu TOMTOM, aby mne přesvědčila, že nemám pravdu, že se mýlím, a že služba LIVE dopravní zpravodajství je funkční!!!!
Za vaše opakované odkazy na centrálu děkuji, ale myslím si a jsem přesvědčen, že ten podnět na centrálu by měl jít v první řadě od vás - vy /HELP/ jste komunikační rozhraní firmy se zákazníkem a vy by jste měli být těmi, kdo budou firmu informovat jako první.
Já si velmi poctivě kopíruji vše, co vám píši a co mi odepisujete - a vězte, že jste už vícekrát dokázali, že vnitřní komunikace fiormy TOMTOm je na stupni nula. Proč?
Protože kdyby kterýkoli ředitel kterékoli firmy věděl, jak placená služba nefunguje, v zájmu firmy by zasáhl - bohužel, krom vašich frázovitých a šablonovitých odpovědí žádná konstruktivní odezva.
To, že jste případ odeslali technikům a "odškrtli" jako vyřešený problém už mnohokrát nevyřešilo - pouze odsunulo.
Velmi, opravdu velmi nespokojený uživatel služby LIVE dopravní zpravodajství
ODPOVĚĎ Z HELPU 26. 08. 2013 08:50 dop.
Dobrý den,
Velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom.
Pokud si přejete, můžete také odeslat stížnost společnosti TomTom. Dopis prosím odešlete na uvedenou adresu. Doporučený je anglický jazyk.
Adresa:
TomTom Sales BV
Customer Support - Customer Relations Department
Rembrandtplein 35
1017 CT Amsterdam
The Netherlands
Dopis by měl obsahovat následující údaje:
Všechny informace o Vašem případu
Jméno a přijmení
Adresa
E-mailovou adresa
Telefonický kontakt
Odpověď od nás by jste měl obdržet do 5 pracovních dnů od přijetí Vašeho dopisu.
S přátelským pozdravem,
Zbortek Jaroslav
26. 08. 2013 09:59 dop
Vážení,
vy už jste rezignovali a na jakoukoli mou zprávu reagujete pouze tím, že mám poslat stížnostní do Holandska?
Vy už nejste ochotni o zřejmých chybách služby LIVE ani diskutovat, když už nejste schopni je řešit????
Vy už nejste schopni si přiznat, že jste zprávy od Vi/2012 smazali a na upozornění opět pouze že mám napsat do Holandska?
Viz 130815-001238, viz 130821-008558????
Nemám slov.
Oznamuji vám,
že OPAKOVANĚ ŽÁDÁM HELP firmy TOMTOM, aby mne přesvědčila, že nemám pravdu v oznámených chybách a v tvrzení, že jste mi zprávy smazali!!!!
TOTO je komunikace firmy na zřejmé a ověřené nedostatky???
Celá komunikace /včetně vašich šablonovitých a nic neřešících odpovědí/ je postupně zveřejňována a bude oznámena na vaši centrálu.
ZA 15 měsíců HELp firmy TOMTOm nenašel způsob, jak zřejmé chyby placené služby ošetřit a vyřešit.
Svědčí to naprosté ignoraci problému a vaše poslední odpovědi na uvedené případy dokazují, že neumíte jednat a řešit problém - jen fráze, fráze, nic než fráze, to umíte.
Prosím o vysvětlení, jak pracuje služba LIVe, když indikuje naprosto zřejmé chyby a na opúakovaná upozornění a urgence firma nereaguje, děkuji.
26. 08. 2013 10:27 dop
Dobrý den,
Velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom.
Pokud si přejete, můžete také odeslat stížnost společnosti TomTom. Dopis prosím odešlete na uvedenou adresu. Doporučený je anglický jazyk.
Adresa:
TomTom Sales BV
Customer Support - Customer Relations Department
Rembrandtplein 35
1017 CT Amsterdam
The Netherlands
Dopis by měl obsahovat následující údaje:
Všechny informace o Vašem případu
Jméno a přijmení
Adresa
E-mailovou adresa
Telefonický kontakt
Odpověď od nás by jste měl obdržet do 5 pracovních dnů od přijetí Vašeho dopisu.
Zbortek Jaroslav
S přátelským pozdravem,
Zbortek Jaroslav
Jiný případ, jiná situace, paralelní komunikace:
21. 08. 2013 04:33 odp
Další chyba dopravní služby LIVE:
Silnice I/54. obec Vlkoš v okrese Hodonín, uzavřen most v délce cca 50 metrů, objížďka pro vozidla do 8 tun po náhradní mostní konstrukci, tedy z hlediska osobní dopravy se nic neděje...
TOMTOM indikuje uzavírku v délce cca 7 km, která se dle indikace dotýká tří obcí /Těmice, Žádovice, Kelčany/ a služba LIVE nabízí naprosto nesmyslnou a zbytečně dlouhou objížďku přes tyto obce.
Oficiální stránka JSDI indikuje vcelku správně, viz obrázky:
http://www.vlaksim.cz/uz_vlkos_%20tomtom.jpg
http://www.vlaksim.cz/uz_vlkos_JSDI.jpg
Má smysl používat službu, která řidiče pošle na objížďku, která i kdyby byla oprávněná by byla nesmyslná?
Nabízí se objížďka přes Kelčany nebo přes křižovatku u obce Milotice.
Bude někdy dopravní služba TOMTOM LIVE indikovat správně?
Děkuji za odpověď.
23. 08. 2013 12:33 odp
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom. Jmenuji se Dorota a velice ráda Vám pomohu.
Číslo Vašeho případu 130821-008558.
Na tento e-mail lze odpovědět pouze pomocí webových stránek společnosti TomTom nebo pomocí odkazu na konci e-mailu.
Váš případ jsem předala na technické oddělení v Holandsku.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
S přátelským pozdravem,
Dorota Farbiszewska
Tým zákaznické podpory TomTom
23. 08. 2013 08:33 odp
Vážená paní,
velmi dobře víte z historie komunikace, že "předání na technické oddělení" věc NEŘEŠÍ!!!!
PŘEČTĚTE SI PROSÍM ZPRÁVU Z 13. 07. 2013 10:50, kde jsem popisoval chybu v obci POLICHNO a kde také bylo předáno technikům...
Dnes je 23.8., tedy měsíc a týden a chyba stále trvá!!!!!
Prosím, aby HELp vyvinul iniciativu a formoval centrálu, že služba LIVE dopravní zpravodajství je v ČR vzhledem k množství chybných indikací nepoužitelná a že TOMTOM tuto službu neoprávněně provozuje jako placenou, přitom relevance dat je blízká nule.
Dobrý den,
Velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom.
Zde máte návod jak poslat Vaše vyjádření firmě TomTom
Prosím napište dopis společností tomtom, který prosím odešlete na uvedenou adresu. Doporučený je anglický jazyk.
Adresa:
TomTom Sales BV
Customer Support - Customer Relations Department
Rembrandtplein 35
1017 CT Amsterdam
The Netherlands
Dopis by měl obsahovat následující údaje:
Všechny informaci o Vašem případu
Jméno a přijmení
Adresa
E-mailovou adresa
Telefonický kontakt
Odpověď od nás by jste měl obdržet do 5 pracovních dnů od přijetí Vašeho dopisu.
S přátelským pozdravem,
Dorota Farbiszewska
Tým zákaznické podpory TomTom
26. 08. 2013 11:12 dop
Ano,
pokud si dám do souvislosti další odpovědi, které jste mi během posledních několika dnů poslali, pak je zřejmé, že HELp TOMTOm zřejmé chyb služby LIVE není schopen řešit, že rezignoval na jakoukoli komunikaci a že pouze odkazuje na centrálu společnosti.
Takže vážení, další krok bude tento
- oficiální zpráva na vaši centrálu s popisem jednotlivých chyb
- přeposlání korespondence s vámi /myšleno s HELp/od VI/2012
- zveřejnění celé kauzy na webu
- zveřejnění OTEVŘENÉHO DOPISU firmě TOMTOM, ve kterém budou zopakována fakta o indikaci služby LIVE
"Děkuji",
že jste se za 15 měsíců krom přeposlání dat technikům nebyli schopni projevit jakoukoli aktivitu, jakoukoli činnost, která by váš firemní problém, kdy placená služba indikuje nesmysly a to i po opakovaných upozorněních a kdy některé chyb nejste schopni řešit ani za 8 měsíců!!!!
KONEC CITACÍ...
A pak napiš konkretní upozornění na konkretní chybu na HELp TOMTOM. Takto "KOMUNIKUJE" FIRMA SE ZÁKAZNÍKEM, který se bláhově a naivně domníval, že je zájmem firmy, aby jejich placená služba dával alespoň troch smysluplné informace...
To je vše, přátelé, další komunikace s takzvaným HELp firmy TOMTOm má asi ten smysl, jako bych problém popisoval na dvorku před kurníkem a obrázky si vystavil na noční stolek. Jsem doslova znechucen a zvažuji, jestli by melo smysl celou korespondenci přeposlat na ČOI
- TO JE ABSOLUTNÍ IGNORACE FIRMY NEJEN PROBLÉMU, JEJICH CHYB ALE V ZÁVĚREČNÉ FÁZI I REZIGNACE NA JAKOUKOLI. SMYSLUPLNOU KOMUNIKACI.