Chyba na I/55 u Rohatce opravena - sice ne zcela správně, ale v podstatě tak, že to navigování nevadí.
Edit 14.3.2013:Zpráva zveřejněná na všech dopravních webech ČR nejpozději 25.2.2013, konkretně tato citace je z
http://www.dopravniinfo.cz.
"25.02.2013 07:00 - 28.06.2013 23:59
práce na údržbě mostu kyvadlový provoz jedním jízdním pruhem , Částečná uzavírka z důvodu práce na mostě. Bude vymezen jeden jízdní pruh minimální šířky 3,0 m pro oba směry objížďkové dopravy a provoz bude řízen světelným signalizačním zařízením, Vydal: Krajský úřad Jihomoravského kraje"Pokud tedy uvažujeme časovou posloupnost:
25.2. vznik dopravní události a veřejná prezentace uzavírky na dopravních webech
25.2. indikace TOMTOM "o úsek vedle"
od 1.3. - opakovaná komunikace s Helplinkou o této konkretní uzavírce
13.3. odpoledne - služba LIVE indikuje sice ne zcela správně, ale lépe než doposud a tak, že to jen minimálně ovlivňuje navigování.
Závěr:
Kdyby šlo o krátkodobou, řekněme 14-ti denní akci, TOMTOM by podobně jako v minulosti - např u obce Kocourovec na I/35 nebyl schopen problém správně indikovat /více jak 6 měsíců/, nebo uzavírku u Holešova TOMTOM indikoval špatně více jak 4 měsíce - viz předchozí příspěvky. /Prostě TOMTOM neřeší problém dostatečně rychle, respektive v některých případech vůbec.
Přes konkretní upozornění na tuto konkretní uzavírku trvalo 13,5 dne, než naskočila "jakžtakž správná" informace. Ve chvíli opravy byla uzavírka již minimálně 17 dní chybně indikována.
Poznámka I: JDE O PLACENOU SLUŽBU!!!!!
Poznámka II: TomTOm má chaos ve vnitřní struktuře, protože jeho činy a proklamace se rozcházejí, viz - cituji:
"Data v systému HD Traffic pochází z následujících zdrojů:
- zařízení LIVE a zařízení Buisiness Solutions
- data IQ Routes
- TomTom aplikace pro iPhone
- data třetích stran fleet (data od firem, které používají TomTom Fleet Management)
- data třetích stran veřejně dostupné informace o dopravě"Zdroj: pan Dariusz Wloczka dne 18.12.2012, odpověď z Helplinky TOMTOM
Proč tedy TOMTOM není schopen správně indikovat, když správná
"- data třetích stran veřejně dostupné informace o dopravě" není schopen implementovat do svých indikací???
Proč, když má TOMTOM data i ze
"- zařízení LIVE a zařízení Buisiness Solutions",
tedy proč nezjistí z dat pro IQ Routes, že "uzavřený" průjezdný úsek /Kocourovec, Holešov a jiné příklady v minulosti/ není uzavřený, protože navigace s IQ Routes /tedy TOMTOM prakticky všechny novější/ vykazují úsekem průjezd?
O úsek vedle pak IQ ROUTES vykazuje, že "nikdo nejezdí", přestože TOMTOM vykazuje volný úsek, ale ve skutečnosti je uzavírka?
TOMTOM není schopen tohle vyhodnotit a upravit indikaci dle skutečných průjezdů vozidel - není IQ Routes jen marketingový blábol, když toto neumí, ale "umí" zapsat čas k projetí úseku, kterým se v daný moment nejezdí???
Poznámka III:Pořád mám pocit, že
placené LIVE dopravní zpravodajství
/důraz na LIVE/ by mělo indikovat něco jiného, než u firmy TOMTOM indikuje.
To, že TOMTOM neinformuje toho, kdo na chybu upozornil o vyřešení už nekomentuji nijak.