Stránka 1 z 1

Problémy s databází TomTom

Napsal: 19.10.2010, 14:29
od prvanek
Na webových stránkách podpory TomTom je už několik týdnů (s výjimkou několika dnů) toto oznámení:
Kvůli problému s naší databází nemůžeme v tuto chvíli vytvářet reklamace, posílat nahrádní díly a čas opravy se může prodloužit.
Nedovedu to u tak renomované firmy pochopit.

Re: Problémy s databází TomTom

Napsal: 19.10.2010, 18:35
od vilik
Co je na tom nepochopileného. Něco se jim složilo. Ohrozí tě to na životě? To se stane i takovému gigantu v poskytování telekomunikačních služeb jako je O2.

Re: Problémy s databází TomTom

Napsal: 20.10.2010, 4:17
od Gumídek
Ale tohle je bohužel normální. Za to, když něco funguje tě lidé neocení, ale jakmile se něco stane, hned je kritik na světě...
Ale lidstvo je bohužel takové. Podívej do novin. Samá "fantastická odhalení" "causy", ale pochvala ani jedna....Lidem chybí pozitivní myšlení...

Re: Problémy s databází TomTom

Napsal: 20.10.2010, 7:04
od prvanek
Za nepochopitelné nepovažuji to, že se jim složila databáze, ale to, že ji nejsou schopni za několik týdnů obnovit. Když tolik kritizované O2 hacker naboural domain name server, bylo to opravené za tři hodiny. Mně to momentálně nevadí, ale určitě to vadí těm, kteří několik týdnů nemohou podat reklamaci (ze zákona má být reklamace vyřízena do 30 dnů) - i když v tomto případě mohou reklamovat u prodejce a požadovat nový výrobek.
Já osobně jsem byl s technickou podporou TomTom zatím spokojen, e-mailová reakce na dotaz je zpravidla do dvou pracovních dnů, když ne, omluví se. Oprava vadného výrobku (vlastně výměna) v Holandsku proběhla bleskurychle, je možné na webu sledovat postup dopravy i opravy.

Re: Problémy s databází TomTom

Napsal: 20.10.2010, 9:11
od Gumídek
Tak se jim holt stalo něco většího. Víš, holanďané jsou jiný národ než my, a všechno jim trvá déle. Moje kamarádka dělala v Holandské firmě, a říká se, že to co Skot vyhodí, Holanďan zvedne. Jsou to trochu šetřílci, a snaží se to třeba vyřešit levněji. Podívej se u nás, středisko dopravních informací v Ostravě má na starosti RDS-TMC, už fungují tři roky a RDS-TMC je v u nás k nepoužití....To je ještě horší....

Re: Problémy s databází TomTom

Napsal: 20.10.2010, 10:02
od Zigac
no nevím každá takováhla firma má většinou minimálně jedno databázové zrcadlo, kam se v případě problémů automaticky přepne a funguje na něm než se opraví poškozené data centrum. Toto zrcadlo by mělo být v jiné lokalitě nebo alespoň s jiným připojením (nejen extranet, ale i elektrika atd.)

Re: Problémy s databází TomTom

Napsal: 23.10.2010, 15:39
od Kozelsky
GUMAJZ má pravdu ... nevím proč to někdo řeší, no prostě jim tam něco lehlo nebo propstě si chce někdo odpočinout a nebo programátor co dělá web je nemocný a neaktualizoval stránky :grin:

Jo a k O2, týden byl jednou problém s odchozí poštou, protože měli poštovní servery přetížení spamy ... takže týden jim to trvalo než to vyřešili a pošta začala fungovat (alespoň v mé lokalitě).

No a GUMAJZ, ty dopravní banány v Ostravě, ty mi ani nepřipomínej. Prostě nechápu jaktože ještě jsou v provozu, když odvádějí tak hroznou práci. :-P