Silnice smrti
Silnice smrti
Dobrý den,můj dotaz zní,zda by se někdo ujal správcovství kategorie "Silnice smrti" (obou směrů) viz Prostějov a td.. ..Nebo je to v kategorii "Nebezpečné useky?"
Garmin Nüvi 300, CNEU 2010.3, Atlas Czech 8 NT,TOPO Czech 3 Pro
, GPS eTrex LEGEND HCx
, GPS eTrex LEGEND HCx
Re: Silnice smrti
Silnicemi smrti jsou v této době, kdy arogance, povýšenost, moc peněz a "kamaráčoft" umožňuje, aby se za použití auta jako zbraně dávaly minimální postihy - to jsou v podstatě všechny silnice v této zkorumpované zemi, kde slušnost a bezkonfliktní jednání dostává denně na frak.
K tématu otázky:
Prosím, jak kdo uzná za vhodné. Založ to. Má to jedno ale...
Nechceme náhodou po navigaci, aby suplovala lidský rozum a nepřenášíme na ni "rozhodovací" pravomoc?
Typicky příklad:
Kategorie železniční přejezdy v navigaci. Jediný dotaz: k čemu to je, když 240 a pak každých 80 metrů je značka upozorňující na přejezd?
A s těmi "úseky smrti" je to to samé, stejně tak nebezpečná zatáčka, nebezpečná křižovatka atd., atd,.
Nechci se zde odvolávat na vyhlášku, ale např. zatáčky mají svou značku, která se umísťuje dle místních poměrů ve vzdálenosti 90-250 metrů před nebezpečným místem a např. křižovatky mimo obec - to je nebezpečí maximálního kalibru i bez bodu zájmu.
Jezdím denně více jak 30 let, 6 let jsem jezdil jako řidič z povolání. Spoléhám na to, co vidím, jak "čtu" provoz a dívám se hodně často do zrcátek. Nehodu jsem zatím neměl a to nejsem brzda - po normálních silnicích jezdím, když situace dovolí 95-105, po dálnicích 130-140. Přesto mne spousta aut předjíždí - takže bych v tomto kontextu navrhl kategorii "Předjíždění nepovolenou rychlostí" a jako bod zájmu označil celou síť dálnic, téměř všechny hlavní tahy v republice a každou rovinku delší jak 200 metrů na okreskách - věřím, že jsi jemnou ironii pochopil.
Nepotřebuji po navigaci, aby mi pípala co 100 metrů, že někdy kdysi zde byl "mobilní radar" nebo že zde je či byla nebo za 14 dnů bude díra na silnici nebo že je zde zatáčka, nebo železniční přejezd... To přeci vidím....
Nehledě k tomu, že si podvědomě vypěstuješ podmíněný reflex a tam, kde ti navi nepípne pak nevnímáš ani značku, natož pak dopravní situaci.
Ale jak říkám, založ to - jen tím chci oznámit, že některé kategorie považuji za kontraproduktivní a svým způsobem nebezpečné svou případnou neaktuálností a již zmíněným "podmíněným reflexem".
Např. není týdne, aby u nás nebyl zapasovaný kamion pod mostem - přitom je to ze všech stran řádně značeno nejen značkami o výšce, ale i zákazem vjezdu nad tuším 8tun.
Poláci, Maďaři, Turci, Ukrajinci značku přečíst umí, ale nerespektují, navigace je tak vedla....
K tématu otázky:
Prosím, jak kdo uzná za vhodné. Založ to. Má to jedno ale...
Nechceme náhodou po navigaci, aby suplovala lidský rozum a nepřenášíme na ni "rozhodovací" pravomoc?
Typicky příklad:
Kategorie železniční přejezdy v navigaci. Jediný dotaz: k čemu to je, když 240 a pak každých 80 metrů je značka upozorňující na přejezd?
A s těmi "úseky smrti" je to to samé, stejně tak nebezpečná zatáčka, nebezpečná křižovatka atd., atd,.
Nechci se zde odvolávat na vyhlášku, ale např. zatáčky mají svou značku, která se umísťuje dle místních poměrů ve vzdálenosti 90-250 metrů před nebezpečným místem a např. křižovatky mimo obec - to je nebezpečí maximálního kalibru i bez bodu zájmu.
Jezdím denně více jak 30 let, 6 let jsem jezdil jako řidič z povolání. Spoléhám na to, co vidím, jak "čtu" provoz a dívám se hodně často do zrcátek. Nehodu jsem zatím neměl a to nejsem brzda - po normálních silnicích jezdím, když situace dovolí 95-105, po dálnicích 130-140. Přesto mne spousta aut předjíždí - takže bych v tomto kontextu navrhl kategorii "Předjíždění nepovolenou rychlostí" a jako bod zájmu označil celou síť dálnic, téměř všechny hlavní tahy v republice a každou rovinku delší jak 200 metrů na okreskách - věřím, že jsi jemnou ironii pochopil.
Nepotřebuji po navigaci, aby mi pípala co 100 metrů, že někdy kdysi zde byl "mobilní radar" nebo že zde je či byla nebo za 14 dnů bude díra na silnici nebo že je zde zatáčka, nebo železniční přejezd... To přeci vidím....
Nehledě k tomu, že si podvědomě vypěstuješ podmíněný reflex a tam, kde ti navi nepípne pak nevnímáš ani značku, natož pak dopravní situaci.
Ale jak říkám, založ to - jen tím chci oznámit, že některé kategorie považuji za kontraproduktivní a svým způsobem nebezpečné svou případnou neaktuálností a již zmíněným "podmíněným reflexem".
Např. není týdne, aby u nás nebyl zapasovaný kamion pod mostem - přitom je to ze všech stran řádně značeno nejen značkami o výšce, ale i zákazem vjezdu nad tuším 8tun.
Poláci, Maďaři, Turci, Ukrajinci značku přečíst umí, ale nerespektují, navigace je tak vedla....
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: Silnice smrti
Plně s tvím názorem suhlasím,ano po důkladném zamyšlení je to zbytečný,děkuji
Garmin Nüvi 300, CNEU 2010.3, Atlas Czech 8 NT,TOPO Czech 3 Pro
, GPS eTrex LEGEND HCx
, GPS eTrex LEGEND HCx
- Jirásek
- Příspěvky: 2963
- Registrován: 25.11.2006, 15:31
- Bydliště: matička stověžatá Praha, destinace Suchdol
- Kontaktovat uživatele:
Re: Silnice smrti
Tonny:
Do kamene zlatým písmem vytesat!
Zamykám
Do kamene zlatým písmem vytesat!
Zamykám
TomTom GO 1005T;Garmin eTrex Vista HCx; Samsung Galaxy3; PC: Win7, Win8, Android