RADARY rozdelene podle rychlosti
RADARY rozdelene podle rychlosti
Zdar borci,
mam takovy napad k radarum, ikdyz neni muj - prijel jsem ted ze sluzebky po nemecku a mel jsem v tomtomovi stazene nemecke radary, jenze nebyly rozdelene podle typu, ale podle rychlosti. Napriklad 50, 90, 130 a v mape se prezentovali prislusnou ikonkou s rychlosti. Jezdilo se podle toho vyborne. Neslo by takto rozdelit i ty nase radary? Kdyz jedu tak me totiz moc nezajima co je tam za typ mereni, ale rychlost kterou tam muzu jet.
A jeste jeden napad tentokrate z vlastni hlavy jak na usekove mereni v tomtomovi - zacatek by byl signalizovan ikonkou povolene rychlosti a byl by zahrnut v souboru mezi ostatnimi radary pro danou rychlost + zvukove upozorneni, konec by mel ikonku konce vsech zakazu a byl by v specialnim souboru s vsemi ostatnimi konci usekovych mereni bez zvukoveho upozorneni. Pokud by byl mereny usek delsi, nebylo by od veci zakazovou ikonku parkrat zopakovat - treba kazdych 250m mereneho useku.
Co vy na to?
mam takovy napad k radarum, ikdyz neni muj - prijel jsem ted ze sluzebky po nemecku a mel jsem v tomtomovi stazene nemecke radary, jenze nebyly rozdelene podle typu, ale podle rychlosti. Napriklad 50, 90, 130 a v mape se prezentovali prislusnou ikonkou s rychlosti. Jezdilo se podle toho vyborne. Neslo by takto rozdelit i ty nase radary? Kdyz jedu tak me totiz moc nezajima co je tam za typ mereni, ale rychlost kterou tam muzu jet.
A jeste jeden napad tentokrate z vlastni hlavy jak na usekove mereni v tomtomovi - zacatek by byl signalizovan ikonkou povolene rychlosti a byl by zahrnut v souboru mezi ostatnimi radary pro danou rychlost + zvukove upozorneni, konec by mel ikonku konce vsech zakazu a byl by v specialnim souboru s vsemi ostatnimi konci usekovych mereni bez zvukoveho upozorneni. Pokud by byl mereny usek delsi, nebylo by od veci zakazovou ikonku parkrat zopakovat - treba kazdych 250m mereneho useku.
Co vy na to?
Mělo by tě zajímat, co je tam za radar. Pokud mě navigace upozorní, že je tam stacionární, tak vím, jak se zachovat a jak dlouho se dívat jedním okem na tachometr a druhým na cestu. Když na mě vyskočí hláška o úsekovém radaru, tak hledám čáru na silnici, nebo kameru na začátku a pak na konci.
Kdyby to bylo tak jak píšeš, tak nebudu vědět, kdy končí úsek zvýšeného nebezpečí.
Fakt je, že vědět jakou rychlostí můžu jet také není k zahození. Jenže si ani trochu neumím představit, kdo by měl sílu to množství radarů sloučit a pak rozdělit podle rychlostí. S takovým tempem, jakým u nás radary přibývají to vidím jako nereálné.
edit: opakování ikonek by možná vedlo k zpomalení a trhání navigace, protože každá by asi musela mít svoje souřadnice.
Kdyby to bylo tak jak píšeš, tak nebudu vědět, kdy končí úsek zvýšeného nebezpečí.
Fakt je, že vědět jakou rychlostí můžu jet také není k zahození. Jenže si ani trochu neumím představit, kdo by měl sílu to množství radarů sloučit a pak rozdělit podle rychlostí. S takovým tempem, jakým u nás radary přibývají to vidím jako nereálné.
edit: opakování ikonek by možná vedlo k zpomalení a trhání navigace, protože každá by asi musela mít svoje souřadnice.
Re
Není problém,stáhni si PoiEdit-uprav si kategorie,sluč si je,tak jak to vyhovuje tobě.Navíc,jsi řidič,tak sleduješ dopravní značky,takže víš,jakou rachlostí máš jet.Navíc vzroste,a myslím,že celkem zbytečně počet kategorií.Počítej se mnou.20,30,40,50,60,70,80, jen toto je sedm kategorií. Mně například to vyhovuje stv který je doposud.A nemám problém se podle toho řídit.
Vsak ja jsem si to uz takhle udelal a jezdi se mi podle toho super, ale nechce se mi to delat s kazdou novou aktualizaci. Myslim, ze pocet kategorii u tomtoma neni problem, nevsiml jsem si, ze by to navigaci nejak zpomalovalo, ovsem pouzivam PDA. Poloha radaru je zanesena pomerne presne, neni treba hledat napriklad stacionar na silnici, minu ikonku a zase slapnu na plyn Zkratka mi to prislo jako dobry napad a nemuselo by to byt tak slozite exportovat z centralni databaze v ruznem tvaru.
Nehodlám diskutovat o tom, jestli ano nebo ne. To je téma, které jde naprosto mimo mě. Jen musím reagovat na to výše uvedené. Počet kategorií u TomToma JE problém. Kontrolní otázka: Víš kolik kategorií můžeš mít naráz v TT?.j3nda píše: Myslim, ze pocet kategorii u tomtoma neni problem, nevsiml jsem si, ze by to navigaci nejak zpomalovalo, ovsem pouzivam PDA.
Já jsem jel nedávno do Francie lyžovat a na jednu mapu západní evropy jsem si také stáhnul ty radary rozdělené po rychlostch. Pro tři státy a byl jsem rád, že jsem je tam dostal. Nadával jsem jak špaček.
Souhlasím s Gumajzem, že sledovat značky je důležitější, než hledět na displej TT, jaká tam je ikonka.
GARMIN nüvi 670
Presny pocet nevim, mel jsem jich tam neco pres dvacet. Jestli si dobre pamatuju tak se toho tam veslo jeste vic, ale pak uz se nektere v seznamu POI nezobrazovali, ale ikonky na mape jo, takze by se radary daly dat nakonec. Pokud by radary zabraly 10 kategorii, porad by to nemel byt problem. Radary vice zemi by se pripadne daly sloucit dohromady.
No byl to jen napad, me to tak vyhovuje, holt si to budu i nadale predelavat sam. Budto jedu podle predpisu a pak sleduju vsechny znacky a radary v navigaci nepotrebuju a nebo jedu podle sebe a pak me rychlostni znacky zas az tak hluboce nezajimaji a pak tu rychlost v navigaci ocenim.
No byl to jen napad, me to tak vyhovuje, holt si to budu i nadale predelavat sam. Budto jedu podle predpisu a pak sleduju vsechny znacky a radary v navigaci nepotrebuju a nebo jedu podle sebe a pak me rychlostni znacky zas az tak hluboce nezajimaji a pak tu rychlost v navigaci ocenim.
Re: RADARY rozdelene podle rychlosti
j3nda píše: Zdar borci,
mam takovy napad k radarum, ikdyz neni muj - prijel jsem ted ze sluzebky po nemecku a mel jsem v tomtomovi stazene nemecke radary, jenze nebyly rozdelene podle typu, ale podle rychlosti. Napriklad 50, 90, 130 a v mape se prezentovali prislusnou ikonkou s rychlosti. Jezdilo se podle toho vyborne. Neslo by takto rozdelit i ty nase radary? Kdyz jedu tak me totiz moc nezajima co je tam za typ mereni, ale rychlost kterou tam muzu jet.
A jeste jeden napad tentokrate z vlastni hlavy jak na usekove mereni v tomtomovi - zacatek by byl signalizovan ikonkou povolene rychlosti a byl by zahrnut v souboru mezi ostatnimi radary pro danou rychlost + zvukove upozorneni, konec by mel ikonku konce vsech zakazu a byl by v specialnim souboru s vsemi ostatnimi konci usekovych mereni bez zvukoveho upozorneni. Pokud by byl mereny usek delsi, nebylo by od veci zakazovou ikonku parkrat zopakovat - treba kazdych 250m mereneho useku.
Co vy na to?
A co takhle klepnout na "Generovat a stáhnout soubory pro Checkpoint"?????
to mi zatim nic nerika, muzes mi to hloubeji osvetlit?
mam to chapat tak, ze uz ta moznost tady je? nikde to nemuzu najit. doposavad jsem to delal tak, ze jsem si rucne rozkouskoval radary_vsechny.
edit: tak uz jsem tu volbu nasel, ovsem nezjistil jsem jak funguje - najela mi prazdna stranka a nic se dal nedelo, navic jsem se k ni dostal pouze u kazde kategorie zvlast
mam to chapat tak, ze uz ta moznost tady je? nikde to nemuzu najit. doposavad jsem to delal tak, ze jsem si rucne rozkouskoval radary_vsechny.
edit: tak uz jsem tu volbu nasel, ovsem nezjistil jsem jak funguje - najela mi prazdna stranka a nic se dal nedelo, navic jsem se k ni dostal pouze u kazde kategorie zvlast
- libor_m
- Administrátor
- Příspěvky: 732
- Registrován: 4.10.2005, 7:36
- Bydliště: Praha 10 - Vinohrady
- Kontaktovat uživatele:
volba je zpracována pro sw CheckPOInt a POI-Warner (viz zde).
V jakékoli kategorii radarů se dá zvolit tato možnost a vygenerují se soubory rozdělené podle kategorií a rychlostí. Osobně používám POI-Warner a nemohu si ho vynachválit (oproti CheckPOIntu ovšem neumí měřit průměrnou rychlost mezi dvěma body úsekového měření).
V jakékoli kategorii radarů se dá zvolit tato možnost a vygenerují se soubory rozdělené podle kategorií a rychlostí. Osobně používám POI-Warner a nemohu si ho vynachválit (oproti CheckPOIntu ovšem neumí měřit průměrnou rychlost mezi dvěma body úsekového měření).
PDA: HTC HD2 - TomTom 7.916 (9192), Navigon Mobile Navigator 7.4.0 (b950)
GPS: Navilock BT-338, Navigon TriCeiver s modulem TMC
PNA: Mio C720, Garmin nüvi670, Navigon 1310, 2110, 2110 max, 2210, 4350 max, 5110, 6310, 7310, 8310, 8450 Live
GPS: Navilock BT-338, Navigon TriCeiver s modulem TMC
PNA: Mio C720, Garmin nüvi670, Navigon 1310, 2110, 2110 max, 2210, 4350 max, 5110, 6310, 7310, 8310, 8450 Live
j3nda píše: to mi zatim nic nerika, muzes mi to hloubeji osvetlit?
mam to chapat tak, ze uz ta moznost tady je? nikde to nemuzu najit. doposavad jsem to delal tak, ze jsem si rucne rozkouskoval radary_vsechny.
edit: tak uz jsem tu volbu nasel, ovsem nezjistil jsem jak funguje - najela mi prazdna stranka a nic se dal nedelo, navic jsem se k ni dostal pouze u kazde kategorie zvlast
V jakékoli ze čtyř kategorií radarů (mobilní, stacionární, kamera, úsekáče) máš toto tlačítko, což už jsi asi našel.
Po klepnutí by se měl (nyní odzkoušeno na PC a funkční) stáhnout soubor CheckPointRadars.zip, který obsahuje soubory speed_camera_XX.ov2 kde XX jsou rychlosit, dále soubory section_camera_XX.ov2 a red_light_camera.ov2
PoiWarner je podobný, ale tuším, že navíc ještě rozlišuje mobilní a stacionární radary.
Nevím, nevím
Ona u TT stačí ta "úžasná" funkce hlídání při překročení rychlosti, co prakticky nefunguje, protože mapové podklady zhusta nekorespondují se skutečností. A ža bych si zrovna přál, aby mě TT před radarem varoval, že nesmím překročit 80 a byla tam třeba jen 60 !?! A co třeba radary na Jižní spojce v Praze a jim podobné, které hlídají jiné překročení rychlosti ve dne a jiné v noci?
TomTom GO 510 + RDS/TMC
Re: RADARY rozdelene podle rychlosti
To je u TT bohužel věc,která moc nefunguje.Ale neházejte vinu jen ne TT, ta hlavní část leží na bedrech českých firem,které dodávají mapové podklady,a jejich českému přístupu(Takhle to stačí,proč se namáhat),a českým kompetentním(??) orgánům-které neustále vše mění.Třeba je to záměr.Kdo ví ???