Kolegové, mám navi krátkou dobu a nyní se sní chystám do světa. V Rakousku budu jezdit tunelama, tak mi zajímá, jak se navi zachová až ztratí signál a zda poté po zachycení signálu bude dál navigovat do cíle, nebo musím cíl zadat znovu.
Děkuji
Garmin 250w v tunelu
Moderátor: freewall
Re: Garmin 250w v tunelu
Vjedeš do tunelu, za chvíli se ozve "ztráta signálu GPS" a pokud se jedná o normální tunel (myslím, kde nejsou různé odbočky apod) tak Tě to jakoby vede po té silnici (jiná široko daleko stejně není :)) No a když vyjkedeš z tunelu, tak se navi chytne a naviguje dál. Je třeba si akorát ohlídat situaci, když třeba po 100 m za tunelem někam odbočuješ, protože to ti samozřejmě navigace neřekne, chvíli to trvá, než zase chytne signál
MDA Compact III (Artemis), 6 GB microSDHC, pouzdro Krussel, TT 6.2
N73, 2GB miniSD, TT, Garmin Nuvi 670, MIO C720
SKYPE - rippel.milan
N73, 2GB miniSD, TT, Garmin Nuvi 670, MIO C720
SKYPE - rippel.milan
Re: Garmin 250w v tunelu
přesněji, ona ještě chvíli i v tunelu simuluje, že je vše OK - tedy šipečka se po mapě pohybuje pokračující rychlostí a pokud je třeba v tunelu odbočka tak i slušně naviguje. Chycení signálu za tunelem je pak velice rychlé.
Re: Garmin 250w v tunelu
Jenže se pohybuje rychlostí, kterou měla před tím tunelem - což je problém třeba ve Strahovském tunelu od Břevnova, protože před ním je 50, v tunelu pak 70, takže po vyjetí z tunelu je šipečka ještě někde hluboko v něm a pak je zmatená jak včela v paneláku .
Lidstvo vyhyne na vlastní blbost. Příspěvky některých uživatelů (nejen) na tomto fóru jsou toho jasným důkazem .
Re: Garmin 250w v tunelu
ono moc možností není,
šipečka může zůstat viset před tunelem - což prý i některé navigace dělají,
může pokračovat původním směrem a rychlostí - tak třeba navigovala Garmin 60C
nebo pokračovat rychlostí po stopě silnice v tunelu - a to bych považoval za asi nejlepší možnou variantu.
Navigace takto reaguje i na výpadky signálu mimo tunel, tedy méně viditelné a proto asi ani nevíme že k nějakému drobnému výpadku došlo. Na té 60C to bylo patrnější (a častější) neb šipečka viditelně pokračovala rovně mimo silnici - a ve stopě pak byl zub.
šipečka může zůstat viset před tunelem - což prý i některé navigace dělají,
může pokračovat původním směrem a rychlostí - tak třeba navigovala Garmin 60C
nebo pokračovat rychlostí po stopě silnice v tunelu - a to bych považoval za asi nejlepší možnou variantu.
Navigace takto reaguje i na výpadky signálu mimo tunel, tedy méně viditelné a proto asi ani nevíme že k nějakému drobnému výpadku došlo. Na té 60C to bylo patrnější (a častější) neb šipečka viditelně pokračovala rovně mimo silnici - a ve stopě pak byl zub.